Wednesday, 27 February 2019

DERITA KETUAT TUMBUH TAK HILANG-HILANG. KINI GEMBIRA SELEPAS AMALKAN PRODUK INI.

Teruja saya bila baca sharing tentang ketuat kat facebook Puan Norita Idris. Ni sharing yang saya ambil di facebooknya.


Selama ni saya hanya tahu ketuat ni hanya tumbuh di kaki aje. Saya tahu ianya berakar dan perlu ada ubat khas kena selalu sapu supaya ia tanggal dengan sendiri. Doktor kata ia susah nak hilang...sebab ada akar.



Baru ni saya dapat mesej ada orang nak beli Vivix..., kebetulan customer dapat no saya dari ahli keluarganya. So saya tanya la mengapa beliau mencari Vivix.

So ahli keluarga ni pun buka cerita....dia bawa balik Vivix masa menunaikan umrah sebelum ini. Kebetulan dia bawa untuk rasa bertenaga sepanjang di sana. Jadi ada la ahli keluarganya yang diberi rasa Vivix tu. Bukan sekali dua tapi selama ada di sana, sahabat saya ni akan share Vivix dengan ahli keluarganya.

Balik Malaysia salah seorang ahli keluarga sahabat saya ni bukalah cerita. Rupanya beliau ada penyakit macam ketuat yang tumbuh di badan dan kakinya. Bukan sedikit tapi banyak.Puas dah makan ubat doktor dan sapu krim yang disarankan. Ia tetap tumbuh dan makin lama makin banyak. Bertahun beliau menderita akibat penyakit ini.
Oleh sebab tu pesakit ni akan sentiasa memakai pakaian bertangan panjang dan seluar yang tertib kerana tak mahu ahli keluarga dan kawan-kawan melihat penyakitnya.

Namun selepas balik Umrah, benda yang tumbuh itu terhenti seketika. Manakala yang selama ini hidup atas kulit tangan dan kakinya menjadi hitam malah ada yang gugur dengan sendirinya. Allahu akhbar. Rasa nak nangis kerana baru terjumpa yang beliau rasa menjadi penawarnya.

Maka beliau membuat keputusan nak beli Vivix sebotol untuk lihat kesan yang lebih baik. Alhamdulillah, penyakit yang macam ketuat di atas kulitnya dah tidak tumbuh lagi. Yang lama dah mati dan kehitaman. Malah dah banyak yang gugur dengan sendiri.


Vivix minuman botani antioksidan 


NAK TAHU TENTANG VIVIX?

Sebenarnya asbab aje Vivix ni,kerana  Allah juga yang beri keizinan untuk sembuh. Alhamdulillah berkat sabar dia jumpa penawar yang dicari brtahun lamanya. Wallahu alam.

Moga pesakit ini terus sembuh dan sentiasa dalam rahmat Allah selalu. Amin.

No comments :