Thursday, 7 June 2018

Vitamin Detox Ketika Berpuasa

Sebenarnya kan, tak payah tunggu raya. Bulan puasa ni pun ramai yang makan macam-macam. Lagi la kalau pergi bazar, perut tengah lapar. Semua benda nampak sedap.

Sepatutnya bulan puasa la bulan paling baik untuk detoks. Dengan berpuasa, badan dapat melakukan proses detoks secara semulajadi dan menyingkirkan toksin dari badan.

Toksin ni merupakan racun dalam badan yang boleh membawa kepada pelbagai penyakit. Ianya juga dapat membantu kita makan dalam kadar yang sepatutnya dan bukan secara berlebihan seperti pada hari-hari biasa. Jadi badan akan mendapat berat badan ideal!

Tapi ramai yang bila berbuka puasa makan tak ingat. Sampai nak tidur tak sudah-sudah lagi makan. Dah masa bila nak detoks tu? Vitamin Shaklee boleh bantu.



Sambil kita buang lelemak tak diperlukan, kita nyahkan toksin dari badan. Badan lebih sihat, bertenaga, perut selim, kulit pun automatik cantik.

Berminat nak dapatkan vitamin untuk detox badan. Boleh dapatkan produk Shaklee area Selayang dan Batu Caves dengan Puan Fieza Shukor


No comments :