Tuesday, 5 June 2018

IMPIAN NAK KURUS AKHIRNYA TERCAPAI!

Ini kisah Kak Mis. Selain jaga pemakanan sihat dan senaman. Kak Mis pun amalkan set selim Shaklee untuk kesan superb ni. Dan katanya sesambil bagus jaga kesihatan dalaman.

Set Kurus Shaklee
Testimoni Kak Misriah


Apa bestnya lecithin shaklee?  Fungsi lecithin adalah memecahkan lemak dan kolesterol dalam badan. Apa yang bestnya, mana-mana lemak yang tidak diingini akan dibuang oleh lecitin ini.

Macam penyerap lemak gituu. Terutama tang perut yang menyimpan lemak tu, nampak terserlah buncit, sangat sesuai ambil lecitin ini. 

Antara lain  Lecithin
 [✔] Memecah & membakar LEMAK
 [✔] Menurunkan kadar KOLESTEROL
 [✔] Membersih dan melicinkan SALURAN DARAH.

Sambil slimkan badan kulit pun jadi cantik. Toksin dalam badan pun makin berkurang. Hat ni korang tambah Alfalfa dan Herblax pun bagus tau untuk cuci usus dan pelawasan lancar.

Set Kurus Shaklee
Set Kurus Shaklee


Risau raya nanti kebaya sendat sebab makan tak hengat. Must grab set selim Shaklee naa. Hehe.


Berminat untuk sertai team Shaklee KakRehan atau nak dapatkan produk Shaklee boleh hubungi KakRehan. Details kat bawah tau.


HUBUNGI KAMI

PUAN RAIHAN 017-2549388
ENCIK HAFIEZ 017-2549358

Shaklee ID 852419


PENGEDAR SAH SHAKLEE KLANG,PORT KLANG, PANDAMARAN, BUKIT TINGGI, BANDAR BOTANIC, SIJANGKANG, ANDALAS
JOHAN SETIA, KG JAWA, BANDAR PUTERI, BANDAR PUTERA, SG UDANG DAN SEKITARNYA


No comments :