Wednesday, 16 August 2017

B Complex Bagus Untuk Kulit Cantik

Paling suka happy vitamin B Complex. Bagus sangat untuk kulit sihat dan cantik. Vitamin B membantu melancarkan peredaran darah, so tak ada la wajah nampak pucat atau kusam macam tak bermaya. Nampak berseri je tau.




Bagi yang selalu rasa stress, 'moody' , nak marah, takut meroyan dalam pantang juga boleh ambil B-Complex. Kalau taknak rasa cepat tua marah je tu amalkan vitamin happy ni. Kan biasa orang kata jangan marah-marah nanti cepat tua. Hehe.

Nak cuba??Boleh roger KakRehan je sebotol ada 120biji RM58.75 tahan 4 bulan juga.


Berminat untuk dapatkan produk Shaklee atau menjadi ahli Shaklee?

HUBUNGI KAMI
PUAN RAIHAN 017-2549388
ENCIK HAFIEZ 017-2549358
Shaklee ID 852419

PENGEDAR SAH SHAKLEE KLANG,PORT KLANG, PANDAMARAN, BUKIT TINGGI, BANDAR BOTANIC, SIJANGKANG, ANDALAS, JOHAN SETIA, KG JAWA, BANDAR PUTERI, 




No comments :