Monday, 1 May 2017

Sakit Kepala Nak Demam Rupanya

Semalam tiba-tiba qaireen demam. Panas badannya. Mulanya dia ngadu sakit kepala. Tapi dalam sakit kepala tu rajin pula dia baca buku. Demam memang dah lama tak kena. Lepas rasa badan dia panas tu. Terus mandikan dia air suam dan bagi dia rehat baring kemudian terus tidur. 

Sukalah tu dapat manja kena mandikan mama. Makan pun bersuap. Mula-mula takde selera makan sikit je. Ikhtiar KakRehan kalau anak tak sihat ni memang bagi dia makan Nutriferon je. Dia makan terus dari sachet tu tak suka bancuh. Lepas tu berehat jap. Tak lama tu minta nasi lagi tahu pun laparkan.hehe..




Dan lepas tu kemain aktif dia. Panas badan makin kebah Alhamdulillah. Selain tu KakRehan pub berikan chew c dan vitalea kids juga. Ikhtiar untuk anak kak. Semalam juga gigi dia sebatang tumpas dipatahkan oleh ayahnya sebab dah goyang sangat dah. Bikin geram je.hihi. Nak patahkan kemain nangis beriya lah nak kena pujuk. Demam nak patah gigi kot.hehe..


Nutriferon Shaklee Bantu Tingkatkan Sistem Imun Badan





No comments :