Monday, 29 August 2016

Toksin Berlebihan Dalam Badan? Jom Detox dengan Set Detox Shaklee


Toksin Berlebihan Dalam Badan? Jom Detox dengan Set Detox Shaklee


Sana sini sebut detox..detox... haha.. detox ni sebenarnya apa ye?? meh kak Raihan terangkan..

Apa itu detox?

Detox atau detoksifikasi adalah merupakan suatu proses pembersihan dari segala macam kotoran dan racun-racun yang secara tidak sengaja atau tanpa kita sedar telah masuk di dalam badan kita dalam jangka masa yang lama.

Detox merupakan proses penyingkiran bahan toksik atau buangan dari tubuh badan manusia. Badan manusia mempunyai sistem detox sendiri iaitu hati, usus dan ginjal. Apabila kita berpuasa, badan akan melakukan proses detox semulajadi. Detox dilakukan untuk memastikan sistem penghadaman usus bekerja dengan sepatutnya dan memastikan kulit bersih serta segar. Selain itu ia juga turut memastikan sistem buah pinggang kita berjalan dengan lancar.



Tanda-tanda Badan Bertoksin

🍄Sering keletihan, berasa lesu dan tidak bertenaga
🍄Daya tumpuan dan daya ingatan yang lemah
🍄Emosi yang bercelaru, kemurungan
🍄Tidur tidak berkualiti, insomnia
🍄Sembelit atau cirit-birit yang kerap
🍄Masalah-masalah kulit; jerawat, akne, ekzema, psoriasis, alahan, gatal2
🍄Kulit yang pudar dan tidak bermaya
🍄Kuku dan rambut yang rapuh
🍄Badan dan nafas berbau
🍄Sakit kepala yang kerap dan berulang
🍄Sakit leher , bahu , sendi dan otot
🍄Peredaran darah yang lemah



Korang dah check tak ada tanda2 simptom badan bertoksin ni? Aha... mesti ada punya tak 1 ke 2 kan. Baik ngaku cepat??haha.... Kak Raihan sendiri amalkan detox dengan vitamin Shaklee....



Apa lagi jom detoks dengan Shaklee!



Set Detox Shaklee 


Set Detox Shaklee

Set Detox Shaklee 



🍇Vivix - memperbaiki penghadaman, membantu pemberbaharui dan memberi tenaga kepada sel.



🍀Herblax - detox usus. Buang najis dalam kolon.
Merangsang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.


🍇Peppermint Ginger Plus - membantu penghadaman, mencuci usus dan perut, bagus untuk sistem pernafasan (paru-paru, salur pernafasan), mencuci paru-paru, melegakan perut yang sebu atau berangin, membantu tubuh menyerap nutrien, buang angin.


🍀Dtx Complex - detox untuk hati, buah pinggang dan penghadaman.


🍇Alfalfa Complex - detox seluruh badan. Mencuci hati, darah dan usus - Mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon darah dan mencantikkan kulit dan otot.


Nak tau tak?? Ramai yang detoks Shaklee dapat kulit yang lebih cantik, berat badan seimbang dan kesihatan yg lebih baik. Ok jom kita detox ramai-ramai..hehe... Oh ye! Untuk Set detox ni ibu mengandung tak boleh amalkan ye. 



Berminat nak jadi ahli Shaklee sekitar Bandar Botanic, Port Klang, Klang, Shah Alam, Bukit Tinggi, Andalas, Teluk Panglima Garang.


Nak rasai kelainan BERSHAKLEE?SIHAT, CERIA DAN GEMBIRA.


HUBUNGI KAMI

PUAN RAIHAN 017-2549388
ENCIK HAFIEZ 017-2549358

Shaklee ID 852419

ct_nusrat@yahoo.com
Free consultation for every purchase
LIKE Fanpage FB Babyqaireen Shoppe
FB: Raihan's Vita Shop 

PENGEDAR SAH SHAKLEE KLANG, PENGEDAR SAH SHAKLEE PORT KLANG, PENGEDAR SAH SHAKLEE PANDAMARAN, PENGEDAR SAH SHAKLEE BUKIT TINGGI, PENGEDAR SAH SHAKLEE TELUK PANGLIMA GARANG



No comments :