Thursday, 18 August 2016

Qaireen Batuk-batuk

Qaireen Batuk-batuk



Malam tadi tiba-tiba cik qaireen batuk-batuk. Melarat lak bila dengar hidung sok sek sok sek macam nak selselma. Bila dah macam tu risau pula hati takut jatuh sakit dan melarat jadi demam..

Apa lagi terus teringat kat Omega tu. Ikutkan tiap hari amik sebiji sehari. Malam tadi bagi lagi sebiji untuk bagi lega batuk dia part of ikhtiar.
Sebenarnya kat rumah ni langsung dah takde ubat-ubat batuk ke demam. Apa-apa ikhtiar dulu dengan vitamin. Tiap orang punya pandangan dan cara masing-masing.

Risau gak dulu pernah bagi ubat batuk dah macam hape lepas maghrib tido sampai besoknya.. terus taknak bagi dah ubat. Dan pernah bagi Omega dulu memang cepat je lega batuknya.

Alhamdulillah lepas makan omega malam tadi tidur takde batuk-batuk dan selsema.. harini pun sama... syukur Alhamdulillah cepat je ok dengan izin Allah... Omega memang bagus melegakan batuk-batuk anak. Sesuai juga untuk yang ada asma.

Omega memang bagus melegakan batuk-batuk anak
Qaireen suka betul makan Omega


Oh ya..Omega pun bantu utk otak anak-anak. Selamat diambil untuk anak setahun ke atas. Banyak khasiat bukan untuk otak yang sihat malah untuk imun badan anak juga. 



Berminat nak jadi ahli Shaklee sekitar Bandar Botanic, Port Klang, Klang, Shah Alam, Bukit Tinggi, Andalas, Teluk Panglima Garang.


Nak rasai kelainan BERSHAKLEE?SIHAT, CERIA DAN GEMBIRA.


HUBUNGI KAMI

PUAN RAIHAN 017-2549388
ENCIK HAFIEZ 017-2549358

Shaklee ID 852419

ct_nusrat@yahoo.com
Free consultation for every purchase
LIKE Fanpage FB Babyqaireen Shoppe
FB: Raihan's Vita Shop 

PENGEDAR SAH SHAKLEE KLANG, PENGEDAR SAH SHAKLEE PORT KLANG, PENGEDAR SAH SHAKLEE PANDAMARAN, PENGEDAR SAH SHAKLEE BUKIT TINGGI, PENGEDAR SAH SHAKLEE TELUK PANGLIMA GARANG






No comments :