Sunday, 21 June 2015

Kulit Kering Dan Mengelupas Kian Pulih Dengan Vitamin E Shaklee

Kulit Kering Dan Mengelupas Kian Pulih Dengan Vitamin E Shaklee


Biasa kalau kering dan mengelupas ni kadang-kadang disebabkan terdedah matahari lama-lama sunburn ataupun akibat pemggunaan krim atau pencuci muka yang tak sesuai. Ni antara faktornya lah...

Stress kan kalau tengok kulit muka kering mengelupas ni lagi-lagi kalau sunburn..ahah...sape penah alami??saya sendiri penah alami kulit sunburn /terbakar akibat berkawad sebab terdedah terlalu lama bawah matahari... masa tu tak tau jalan penyelesaiannya lagi zaman belajar dulukan...

Jadi harini saya nak kongsikan testimoni Vitamin E Shaklee bantu untuk atasi masalah kulit dan mengelupas ni selepas 4 hari amalkan dah dapat kesannya. Bestnya!

Jom tengok gambar testimoni yang ohsem ni!

Testimoni Vitamin E Shaklee





Sharing drpd Siti Fariza

Akhir bulan January 2014 yg lepas saya perasan kulit muka menggelupas dn kulit kering..saya cuci muka dgn pencuci muka yg biasa sy guna tiap hari tapi tiada perubahan..stress sangat sebab bila pakai bedak nmpk la bercapuk2 pastu kulit kasar plak..huk..mak pun tegur..;(

Then sy try sapu Vitamin E selama 4 hari..picit n sapukan kat tmpt yg berkenaan tiap malam..biarkan sampai pagi..esok pagi cuci..Alhamdulillah hasilnya kulit muka dah tak menggelupas n yg paling best skali lembap gituu..tiap masa nk belek muka kt cermin..Tq Vitamin E..Tq Allah:) 



PERBEZAAN VITAMIN E SHAKLEE 

Apa yang istimewanya vitamin e Shaklee ini?

Dibuat dari minyak soya organik dan minyak biji gandum,yg kaya dgn vitamin E,diekstrak d-alpha tocopherol yg aktif scr fisiologi dan digabung dgn 8 jenis vitamin E(alpha,beta,gama,delta).Ianya adlh vitamin E yg paling lengkap dipasaran!

Mengandungi 10mg selenium semualjadi yg mmbntu tubuh kita menyerap vitamin E,mememlihara membran sel-sel,sel darah merah dan tisu-tisu otot.Ianya adlh penyahtoksik semulajadi logam berat spt raksa,kadmium dan mengukuhkan anti-oksidan dan melindungi retina.

Kelebihan lain :


-Menjadikan anda tampak lebih muda dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas.
-Melindungi paru2 dari pencemaran udara.
-Meningkatkan kuasa sel-T untuk melawan penyakit.
-Anti oksidan.
-Membekalkan oksigen ke sel-sel badan.
-Mengurangkan risiko Alzheimer (nyanyuk).
-Mengurangkan risiko keguguran bagi wanita hamil.
-Menyelesaikan masalah kelesuan.
-Mengurangkan risiko parut yang besar.
-Merendahkan kadar kolesterol.
-Membantu mencegah kanser.
-Merendahkan risiko katarak.
- Sesuai utk semua : remaja,,ibu menyusu,berpantang,suami isteri dll.

~ Tambahan Se dan vitamin E boleh meningkatkan kualiti air mani & mmpunyai kesan bermanfaat dan perlindungan,terutamanya pada motilitas sperma..


Info menarik VITAMIN E khas untuk kaum lelaki


Vitamin E
Kebanyakan lelaki yang mengambil Vitamin E sekurang-kurangnya seminggu sekali akan mempunyai lebih tenaga dan menikmati hubungan suami isteri berbanding yang tidak mengambilnya.Manakala wanita pula yang mengambil sekurang-kurang nya selama tiga bulan, akan membantu meningkatkan “sexual desires dan menikmati hubungan CINTA dengan lebih baik. Antioksidan yang seimbang dalam VITAMIN E bertindak menghalang penghasilan radikal bebas akibat tekanan. Nitrik oksida membantu pelancaran darah di alat sulit lelaki dan membantu ereksi yang lebih baik. Maka VITAMIN-E memang terbukti membantu lelaki terutama yang mengalami tekanan akibat kerja atau masalah kesihatan.



Wah seronokkan bila kulit kembali pulih dalam tempoh 4 hari penggunaan. Vitamin E ni memang best sangat dan bagus untuk kulit berseri, glowing tau.


Jom misi gebu gebas tak lama lagi nak raya kan.


These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 


Berminat nak jadi ahli Shaklee sekitar Bandar Botanic, Port Klang, Klang, Shah Alam, Bukit Tinggi, Andalas, Teluk Panglima Garang.


Nak rasai kelainan BERSHAKLEE?SIHAT, CERIA DAN GEMBIRA.


HUBUNGI KAMI

RAIHAN 017-2549388
Shaklee ID 852419

ct_nusrat@yahoo.com
Free consultation for every purchase
LIKE Fanpage FB Babyqaireen Shoppe
FB: Raihan's Vita Shop 

PENGEDAR SAH SHAKLEE KLANG, PENGEDAR SAH SHAKLEE PORT KLANG, PENGEDAR SAH SHAKLEE PANDAMARAN, PENGEDAR SAH SHAKLEE BUKIT TINGGI, PENGEDAR SAH SHAKLEE TELUK PANGLIMA GARANG

No comments :