Thursday, 14 May 2015

Omega Guard Supplement Kesukaan Anak Saya

Omega Guard Supplement Untuk Anak


Anak saya Qaireen memang suka betul makan Omega Guard ni. Alhamdulillah saya dah berikan dia omega sejak dia berumur setahun lagi. Sekarang dah berusia 4 tahun 5 bulan so saya berikan dia sebiji sehari sebagai makanan tambahan beliau. Kalau terlupa bagi mesti dia sendiri yang ingatkan. 

Bagi dia selamba je kunyah Omega dan macam kunyah gula-gula. hehe..Apa pun saya ingin berikan yang terbaik untuk anak. Kalau mama dan ayah amalkan supplement kenapa tak bagi terbaik untuk anak kan?? Bagi saya makanan seharian pun tak mencukupi untuk lengkapkan nutrisi padanya yang sedang membesar. Jadi saya perlu ikhtiar sesuatu untuk perkembangan dan kuatkan imun badannya.


Supplement untuk anak
Qaireen suka makan Omega


Omega Guard ni bagus untuk perkembangan otak anak-anak sebenarnya. Selain itu ia juga bagus untuk kuatkan imun. Alhamdulillah dia jarang jatuh sakit demam , selsema atau batuk. Jika jatuh sakit saya akn berikan Omega , Mealshake dan Nutriferon juga untuk pertahanan badan beliau tanpa perlukan ubat doktor. Ubat doktor pilihan terakhir jika tak sembuh-sembuh juga.

Apa saya nak kongsikan juga perubahan pada anak saya dia baru bermula sekolah tadika akhir bulan Januari 2015. Dalam tempoh sebulan dah nampak perubahan dia dah mula menghafal surah al fatihah dan beberapa bacaan dalam solat. Alhamdulillah dia mudah tangkap dan mengingat belajar di sekolah. Kini dah 5 bulan sekolah dah mula kenal huruf dan menulis dengan baik. Syukur risau juga kalau dia ketinggalan sebab baru masuk sekolah tahun ni.


Di sini saya nak kongsikan kenapa Omega Guard bagus untuk kesihatan otak. 

Boleh refer pada gambar ye.

Omega Guard bagus untuk kesihatan otak
Omega Guard bagus untuk kesihatan otak

Omega Guard bagus untuk kesihatan otak
Omega Minyak Ikan Terbaik

Saya yakin ramai ibu-ibu kat luar sana nak kan yang terbaik untuk anakkan. Omega Guard sangat dicadangkan kepada anak-anak yang mula nak belajar. Actually dah boleh amik bermula setahun ke atas lagi. Jom berikan yang terbaik untuk anak-anak.


Jangan lepaskan peluang untuk PROMO MEI SHAKLEE bulan ini ada PROMO OMEGA GUARD klik SINI


These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 


Berminat nak jadi ahli Shaklee sekitar Bandar Botanic, Port Klang, Klang, Shah Alam, Bukit Tinggi, Andalas, Teluk Panglima Garang.


Nak rasai kelainan BERSHAKLEE?SIHAT, CERIA DAN GEMBIRA.


HUBUNGI KAMI

RAIHAN 017-2549388
Shaklee ID 852419

ct_nusrat@yahoo.com
Free consultation for every purchase
LIKE Fanpage FB Babyqaireen Shoppe
FB: Raihan's Vita Shop 

PENGEDAR SAH SHAKLEE KLANG, PENGEDAR SAH SHAKLEE PORT KLANG, PENGEDAR SAH SHAKLEE PANDAMARAN, PENGEDAR SAH SHAKLEE BUKIT TINGGI, PENGEDAR SAH SHAKLEE TELUK PANGLIMA GARANG



No comments :