Saturday, 13 July 2013

KULIT LEMBUT,CERAH DAN LICIN SELEPAS CONSUME ESP

  These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 



Assalamualaikum semua..salam ramadhan dan selamat berpuasa buat semua umat islam...Alhamdulillah harini puasa yg ke 4hari...masih penuh lagi..hehe...

Harini nak sharing testimoni salah seorang downline actually cucu sy (downline kepada downline sy..haha..dah poning dah )...Beliau consume Esp dan hasilnya memang superb lah!!Kulit memang cantik..kan dah cakap Esp ni mmg bagus lah utk mereka yg nak perbaiki sel2 kulit....

Jom baca testi n perubahan pada wajah beliau...



TESTIMONI OLEH
Sya Razali
Assalamualaikum. Hi. Nak share testimoni diri sendiri. Sya sudah ambil ESP Shaklee selama sebulan dan hasilnya kulit lebih lembut, cerah dan licin. Selain tu, ESP pun mengenyangkan. Waktu berpuasa, sya minum ESP sahaja waktu sahur dan tahan sehingga waktu berbuka. ESP memang best. Semua mesti cuba. I ESP




KULIT LEMBUT,CERAH DAN LICIN SELEPAS CONSUME ESP
KULIT LEMBUT,CERAH DAN LICIN SELEPAS CONSUME ESP


KHASIAT ESP
kenapa ramai yg sukakan ESP?

-ESP menjadikan kulit muka cantik, halus,gebu dan berseri
-ESP memberi tenaga, badan semakin sihat dan kurang letih
-Bagi ibu-ibu yang menyusukan anak, ESP sangat-sangat membantu menghasilkan susu dengan lebih cepat dan banyak
-ESP juga membantu menghaslkan susu yang lebih pekat dan berkrim, kesannya bayi anda akan cepat kenyang dan kurang meragam
-Bagi ibu-ibu mengandung, ESP membantu perkembangan fetus dan memastikan kesihatan ibu di tahap optimum
-Berkesan dalam menganjalkan kulit, dan sangat digemari oleh kaum wanita bagi menganjalkan kembali payudara yang kendur
-Cepat kenyang dan membantu dalam pegurusan berat badan.
-Berupaya menghilangkan parut jerawat di muka, kerana terjadinya parut akibat kekurangan protein unuk membentuk sel baru dan menyingkirkan sel kulit mati




* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila consult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.





Ingin mencuba dan mencari produk Kesihatan Shaklee???Jom dapatkan melalui saya Pengedar Sah Shaklee Port Klang dan Shaklee Klang 

 

HUBUNGI KAMI

RAIHAN 017-2549388
HAFIEZ 017-2121160
MASTER COORDINATOR SHAKLEE 

 Shaklee ID 852419
 ct_nusrat@yahoo.com / 017-2549388
 Free consultation for every purchase
♥LIKE Fanpage FB Babyqaireen Shoppe
♥FB: Raihan's Vita Shop 
PENGEDAR SAH SHAKLEE KLANG, PENGEDAR SAH SHAKLEE PORT KLANG, PENGEDAR SAH SHAKLEE PANDAMARAN, PENGEDAR SAH SHAKLEE BUKIT TINGGI, PENGEDAR SAH SHAKLEE TELUK PANGLIMA GARANG,

No comments :