Thursday, 13 June 2013

RESEPI MEALSHAKE YG SGT SEDAP!!

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 




Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Yippie...cite pasal mealshake seperti terbau2 aroma keharuman vanilla yg sgt sedap macam nak ratah2 mcm aiskrim vanilla...Tapi mujurlah ia suplement dan bancuh pun kenalah ikut sukatan budak n dewasa..hii..

So masing2 yang dah beli mealshake tak tau resepi apa nak buat..Ni antara resepi pilihan saya ye...Biasanya saya suka mix mealshake dgn esp..atau esp+susu tepung+mealshake...n g best set 3GEM ada ESP+Performance Drink + Mealshake utk kekal bertenaga terutama masa puasa. Apa pun pilihan anda dapatkan Mealshake anda harini. Boleh consume seawal 1 tahun ke atas.. Anak saya Qaireen pun sukakan Mealshake!

 



MealShake


Hidangan yang lazat, berkhasiat serta mudah disediakan yang pasti digemari oleh seisi keluarga:
•    Sarapan segera yang berkhasiat
•    Lazat, sarapan segera yang mampu dibeli
•    Hidangan segera untuk para atlet
•    Kudapan menarik pada bila-bila masa
•    Hidangan yang ideal, rendah kolestrol, lemak dan sodium 

# Mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan
# Kaya dengan sumber kalsium dan protein
# Amat diperlukan oleh kanak-kanak untuk membesar, kuat dan sihat
# Pilihan protein soya terbaik anda





Ingin mencuba dan mencari produk Kesihatan Shaklee???Jom dapatkan melalui saya Pengedar Sah Shaklee Port Klang dan Shaklee Klang 

HUBUNGI

♥ SITI NUSRAT RAIHAN IDRIS
♥ Shaklee ID 852419
♥ ct_nusrat@yahoo.com / 017-2549388
♥ Free consultation for every purchase
♥LIKE Fanpage FB Babyqaireen Shoppe
♥FB: Raihan's Vita Shop (SILA ADD FRIEND DULU YE)♥ COD(Cash On Delivery)/Self Pick up area Port Klang,Klang,Bukit Tinggi,Jalan kebun dan meluaskan jaringan area Teluk Panglima Garang


No comments :