Tuesday, 8 May 2012

Testimoni Mealshake: Selera Anak Bertambah

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


As Salam...

Jom baca testimoni menarik dengan Mealshake....

Assalammualaikum wrt semua, ingin berkongsi pengalaman sendiri Alhamdulillah masalah anak sy Nafisah xlalu mkn nasi dh berkurangan setelah 2 minggu dia minum Meal Shakes...skrg nafisah dah berselera mkn nasi sy sgt bersyukur...
pengalaman kedua,sy disahkan mengandung dan alah xlalu mkn n vitamin shaklee pun xleh nk telan...tp Alhamdulillah bila sy bancuh meal shakes sy sgt2lah suka keharumannya dan sy sgt bertenaga di tmpt kerja...vitamin mengandung pun lalu mkn...so belilah meal shakes...anda pasti kagum dgn kebaikannya 


ALHAMDULILLAH...syukur pd ALLAH....setelah dkt sebulan bg ank2 mealshakes...2-3 hr ni baru nmpak ada perubahan...seronok sgt2 tghari td tgk dorang mkn nasi n sup ayam..sebelum ni susah sgt nk mkn nasi...bole kira brp kali jer dlm sebulan mkn ns...tgh2 dok mkn..kakak mtk mlm nti nk mkn ns nga telur dadar...huhu...suka sgt2..tenkiu SHAKLEE!!





Apa tu Mealshake?Jom baca info pasal Mealshake ni

Shaklee Meal Shakes - French Vanilla
Functions of Meal Shake :
Shaklee Meal Shakes can be used as supplements for added nutritional insurance, delicious between-meal snacks, or beverages with meals. It provides 30% of the Daily Value (DV) for protein and 35% or more of the DVs for 19 essential vitamins and minerals. It is good sources of dietary fiber.

MealShake

# Mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan
# Kaya dengan sumber kalsium dan protein
# Amat diperlukan oleh kanak-kanak untuk membesar, kuat dan sihat
# Pilihan protein soya terbaik anda


Jika anak-anak anda mempunyai masalah-masalah seperti:

1. Kurang selera makan
2. Sering sembelit
3. Asma
4. Tidak fokus di dalam kelas
5. Sering selsema
6. Kurang berat badan


Apa tunggu lagi?Jom dapatkan harini utk anak anda...Mealshake bukan khusus utk kanak2 sahaja ye..Orang dewasa pun leh makan, sesuai juga bagi mereka yg tak suka telan pil vitamin banyak2...makan mealshake pun dah memadai ye....

Untuk pertanyaan atau konsultansi percuma boleh hubungi saya melalui:
Sms/call:017-2549388
Email:ct_nusrat@yahoo.com

No comments :