Thursday, 12 January 2012

Testimoni Menarik Lecithin Membantu Turunkan Berat Badan..

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 


 Kini ramai yang menyedari kesihatan penting dalam menjalani kehidupan seharian. Oleh itu,pemakanan yg seimbang dan berkhasiat perlu diamalkan selain melakukan senaman bagi mendapat tubuh badan yg sihat.

Namun,berapa ramai antara kita yg mengamalkan gaya hidup sihat?? Saya sendiri tak dapat ikut piramid makanan  apatah lagi nak makan makanan seimbang ini disebabkab banyak faktor antaranya sibuk, tak sempat nak masak pelbagai dan kalau nak ikut betul2 memang saya tak terikut. Jadi saya amalkan pemakanan supplement. Supplement ni memang khusus utk orang yg macam saya ye...

Ok kali ni nak share testimoni dari mereka yang dah cuba vitamin Shaklee ye...Testimoni kali ni nak cite pasal Lecithin je sebab sejak akhir2 ni vitamin ni memang glemer di kalangan ibu menyusu dan mereka yg nak turunkan berat badan. Ingat ye vitamin ni part of usaha ye...So perlu dapatkan consult yg betul dari dealer dan  kena jaga pemakanan juga bukan main hentam makan tu makan ni. So sia2 jugaklah usaha nak kurus tu...

Meh baca testimoni menarik kat bawah saya ambil dari Grup GBS ( grup fb ekslusig utk customer geng Euphoria je tau)..

Laila Ismail 

'Nk share pengalaman saya ambik lecithin/herb lax/vitalea/alfalfa,alhamdulillah dpt turun 4 kg dlm masa 7 minggu. Sy msh menyusukn ank jugak. Di samping tu sy kontrol mkn jugak, mlm xmkn nasi/karbohidrat, mkn yg berprotein je.'

Nojie Wan Din

'Sy pon nak share pglmn amik lecithin. Ms pntg berat sy stuck at counter 70++. Tp lepas amik lecithin sebotol, at counter 60++. Sgt best!!! Unifom keje muat, bj n sluar dulu pon muat, tp kene turunkan berat lg. Yg paling best ms buang xtakot lg, yeaaaa'





Seronokkan baca testimoni berat badan berkurang..Sebenarnya banyak lagi testimoni yg saya nak share..Tunggu entry yg lain pula k..


Untuk pertanyaan atau konsultansi percuma boleh hubungi saya melalui:
FB:
Raihan's ShakleeSms/call:017-2549388
Email:ct_nusrat@yahoo.com

No comments :