Thursday, 23 June 2011

Qaireen Dah Pandai Meniarap...Sukanya!!


Entry kali ni nak cite pasal baby saya si comel Qaireen yang telah berjaya meniarapkan dirinya setelah baberapa kali cubaan gagal. Tahniah anak mama....Biarlah orang nak cakap anak mama lambat meniarap anak orang lain cepat yang penting anak mama sihat dan sentiasa menunjukkan perkembangan positif dari hari ke hari. Yang paling bestnye sekarang asyik nak meniarap lepas tu guling atas katil..hehe..suke tengok...Sekarang pun mulut bising dan suke buat bunyi comel..'Tatatatata'..pastu sembur air liur...Aduh!anak mama memang comel sangat dan pandai buat kelakar...Rasanya anak ibu2 yang lain pun macam tu jugakkan. Mesti hepi tengok aksi comel dan lawak anak kite.Semoga Qaireen membesar dengan sihat dan ceria2 selalu. Mama dan Ayah sayangkan Qaireen sangat2 permata hati kami yang menceriakan kehidupan kami.

pandai pun meniarap

No comments :